עורך עיתון "בשבע": "חילול יום הזיכרון יפגע במוחים"

אסתי פלד No Comments on עורך עיתון "בשבע": "חילול יום הזיכרון יפגע במוחים"

עמנואל שילה, עורך עיתון "בשבע" לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אין ספק שהמחאה הזאת מתנהלת תוך חציית כל הקווים האדומים, השתוללות אנרכית בכל התחומים. לפגוע ביחסים הבינלאומיים, פגיעה בכלכלה, סירוב פקודה שזה סוג של הפיכה צבאית. המציאות היא ההיפך הגמור ממה שהם מציגים כדיקטטורה"

עמנואל שילה עורך בשבע צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימנואל שילה, עורך עיתון "בשבע" ב"מהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "אין ספק שהמחאה הזאת מתנהלת תוך חציית כל הקווים האדומים, השתוללות אנרכית בכל התחומים. לפגוע ביחסים הבינלאומיים, פגיעה בכלכלה, סירוב פקודה שזה סוג של הפיכה צבאית. המציאות היא ההיפך הגמור ממה שהם מציגים כדיקטטורה. כעת הגענו לשלב נוסף של חילול הימים האלו. לשמחתינו זה רק מיעוט שבמיעוט, ואני מקווה שיהיו מרוסנים, אחרת זה יפגע בהם"

"יש אנשים שבעד הרפורמה, אבל התעמולה והשקרים נגדה נפלו על אוזניהם הקשובות ואין הסברה מהצד שלנו. לכן אני חושב שהפגנת המיליון תעשה משהו לבעיה הזאת. אנחנו רואים עובדתית, למרות שיש קואליציה רחבה והומוגנית, אין הסכמה מלאה בעניין הזה. כשהם מרגישים ומספרים לעצמל, שהם חזקים והעם איתם אלו התוצאות" הסביר העורך הראשי של עיתון "בשבע" הפופולארי.

"נכון שהציבור לא יוצא לרחוב כשנציגיו בממשלה ובקואליציה. אבל זה בימים כתיקונם, הפעם זה חריג והשמאל הוציא למלחמה את כל הדיביזיות שלו". לגבי המו"מ אמר עימנואל שילה: "יש כאלו שמחפשים להפיל את הממשלה, הרפורמה היא רק הסיבה. ראינו את "העבודה" פורשת מהשיחות, גם עם לפיד לא מאמין שתהיינה הסכמות, רק עם גנץ יש מה לדבר"

"המחאה מצליחה בגלל שהיא מצליחה. ברגע שהחא תפסיק להצליח, הכל ייפסק. צריך לומר בהגינות שאמצעי התקשורת הורידו את כל המסכות, גם מערכת המשפט. כמו שסבלנות הציבור למחאה ירדה עם קריאות הסרבנות, גם חילול ימי הזיכרון יפגע דווקא במוחים. הציבור לא יקבל את זה. ראינו שהמשמעת הצבאית נשחקה בגלל סרבנות הטייסים, כאשר צה"ל לא היה יכול לשלוח חיילי גולני למחבוש בשל מחאה שולית".

האזינו



0 תגובות